خدااااااااااااااااااااااااااااا

 سلام بچه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دیشب باهاش دعوام شدددددددد دارم دیوونه میشمممممم...خداااااااااا...چرا اینجوری شددددددددددددد

بچه ها دعا کنین راستی سال نوتون هم مبارککککککککککککککککککککک چه سالی شد همین اولش.....

ایلاهی بمیرم پریشب تو بیمارستان بوده سال تحویلم همونجااااااااااابوده الهی من بمیرم تو مریض نشی

بچه ها براش دعا کنین واسه منم بدعایینا.....راسی یه مدت نیستم نمی آپم اما بعدش میام کلی میترکونممممممممم شما هم اگه نظر بدین چیزی ازتون کم نمیشه هاااااااااااا دچار کمبود توجه شدم دیه بس که ننظریدین خجالت داره نظر ندادین دیگه مدیونین



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت14:24---15 ارديبهشت 1392
salam azizam be manam sarbezan golam webe ghashangi dari kheyli dosesh daram bye

sahar
ساعت14:24---15 ارديبهشت 1392
salam azizam be manam sarbezan golam webe ghashangi dari kheyli dosesh daram bye

رامین شب بارانی
ساعت12:05---8 فروردين 1392


mohammad
ساعت13:54---7 فروردين 1392
سلام نازنین.اشکالی نداره.روزهای خوبم میرسه.برای اینکه روزهای خوب رو بتونی احساس کنی باید طعم روزهای بد رو هم بچشی.ایشالا زودتر هم خوب میشه.نمیتونم بگم نگران نباش چون کلمه ای مسخرس.اینو گفتم چون خودم تجربش کردم.اما دعا میکنم که زودتر خوب شه.این از همه چی بهتر...آمین.راستی به منم سر بزنا.نظر هم یادت نره.دیدی منم نظر گذاشتم....محمد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب:, |